Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • özzGee • 10 Kasım 2005 00:00 • #614494
    adalet... ozgurluk.. uygarlik.. baris.. sevgi..egitim.. cesaret.. guven.. sonsuzluk..cumhuriyet.. ATATURK!! ATATÜRK gibi abideler ölmez!!!! 67yıl önce beden ATATÜRKü kaybettik belki ama düşnce ATATÜRKü sonsuza kadar yasayacak!!

    sana soz atam cumhuriyet ruhumdur!!
Bu konunun tüm mesajları