üzülmeyin arkadaşlar...atatürkü fikirleriyle yaşatmaya çabalıyoruz ve başarıyoruz da!kimse kimse ne onun düşüncelerine ne de onun izinden giden bize laf edemez!atatürkü dinle bağdaştırmayın lütfen.hani bazıları diyorlar-kim oldukları önemli değil- atatürkü sevmiyoruz arapçayı kaldırdı diye...kafalar geriye gitmesin nolur!bizi yok etmeye çalışıyorlar görmüyor musunuz?atatürkü milli duygularımızı bizden çalmaya çalışıyorlar bunlara izin vermeyelim.bu başarı sadece atatürkün değildir evet...türk milleti askeri topyekün savaşmıştır ama meclisi kuran kurtuluş düşüncesi altında milleti toplayan atatürktür!ATATÜRKE tapmıyoruz biz resimlerini onun için koymadık duvarlara unutmayın ki böyle devlet adamları dahiler 100yılda bi defa çıkar ve o da bizden çıktı tabii ki atatürkle gurur duyacağız...onun düşüncelerini yaşatacağız biz bizi parçalamaya çalışsanız da biz daha fazla birlik olacağız ve sadece 10 kasımlarda anmayacağız onu andımızı istiklal marşını okurken daha dik duracağız başımız daha dik duracak daha gurulu olacağız gülmeyeceğiz çünkü o marş için o bayrak için savaştık biz tüm bunların bilincinde bir gençliğiz ve öyle devam ettireceğiz!şu çılgın türkleri okuyun lütfen okuyun o mübarek kitabı...