Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • nutella • 10 Kasım 2005 00:00 • #614474
    bazı devlet büyükleri 10 Kasım da Anıtkabirdeki anma töreni için sap gibi dikilmek tabirini kullanıyorlar.Atamın kemikleri sızlıyor. Bu cahil insanlar anlamıyolarki Mustafa Kemal olmasaydı o makam arabalarında gezebilirler miYdi?
Bu konunun tüm mesajları