Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • zephyr • 10 Kasım 2005 00:00 • #614478
    hep çok fena olmuşumdur arabasından inip 1 dakikalığına herşeyi durdurup saygı duruşunda- zorunluluktan değil tamamen kişisel bir istekle- bulunan insanları görünce...Mustafa Kemal ve tüm silah arkadaşları..ruhunuz şad olsun!

    ***Şu Çılgın Türkler*** mutlaka okuyun!!!
Bu konunun tüm mesajları