Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • firstmansharp • 10 Kasım 2005 00:00 • #614468
    10 Kasım…
    Sadece şunu düşünmenizi istiyorum, Eğer Türkiye diye bir ülkede yaşıyorsak, Türkçe diye bir dil varsa, Türk kültürümüz varsa ve bunu yaşabiliyorsak, anneniz babanız doğmuşsa, siz yaşıyorsanız, nüfus cüzdanınızda uyruğu Türk yazıyorsa, istediğinizi dinleyip-söyleyip , istediğinizi düşünüp-konuşabiliyorsanız, seçenekleriniz ve özgürlükleriniz varsa, demokrasi varsa ve sayılabilecek onlarca özel şey olmuşsa…Bunların hepsi Binlerce Türk insanının beraberce baş koyduğu, savaştığı bir amaçtı ve onların başında Lider Mustafa Kemal Atatürk vardı.
    Bugün ölüm yıldönümü ve hepinizin bunu hatırlamasını istiyorum “olmasaydı ne olurdu” diye düşünelim o zaman değerini daha çok anlayacağız.
    Yapmamız gereken şeyler “Atam izindeyiz” deyip tatil yapmak değil. Kültürümüzü, dilimizi, ülkemizi korumak. Bunlara sahip çıkarsak Atatürk’e de sahip çıkmış olacağız
    O ilk önce gençlere yani bizlere emanet etti bunları unutmayın
Bu konunun tüm mesajları