arkadaşlar klişe şeyler yazmiicam.madem atamızdan bahsediyiruz ve madem burası bir müzik ile alakalı bir site,şöyle bir şeye dikkatinizi çekmek istiyorum.Cumhuriyet tarihinde,Atamızın 'medeniyeti simgeler' dediği vals,tango,opera gibi eserler ilk ne zaman Türkiye'ye girdi? cevap:Cumhuriyet zamanında. peki bunlardan vals ve tango en son ne zaman çalındı,söylendi,baloları yapıldı? cevap:yine Atatürk zamanında...Kendimize başka kahramanlar bulmayalım (che gibi).kendimizi başka müziklerde de bulmayalım.kendimiz olalım önce.umarım bazı şeyleri anlatabilmişimdir.