Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Ölümünün 67. Yılında Büyük Ata'mızı Anıyoruz!

  • namaahh • 12 Kasım 2005 00:00 • #614515
    atam yaa düşünüyorum da senin yapabildklerinin yarısını bile yapabilcek biri çıkar mı acaba?ya da çıksa türkiyeyi şu halinden kurtarabilir mi? umud ediyorum...bugün noldu biliyomsn?senin başkent olarak seçtğn şehirde yaşlı bi amca,ben senin bizden istediğin bişeyi yapmak üzereyken(kütüphaneye giderken) boynumda ki haçı sordu o ne diye. ben de gayet saygılı bi şekilde cevap verdm:
    -haç o amcacım
    -hristiyanmsn
    -evet
    -adın senin
    -maria
    -hangi okulda okuyosun
    -gazi üniversitesi
    ve amca ağzıma bile alamayacağım şeyler söyledi bana
    onları yazmaya bile utanıyorum ki bunu bana söyleyen de benim büyüğüm bana örnek olması gereken bi insan.yaaa atam işte bıraktğn ülke bu halde... senin dişinle tırnağnla,hayatın pahasına kurduğun cumhuriyetin bekçileri bu halde...biliyorum micadele edin diyosun,pes etmeyin diyosun yattığın yerden bize.ama çok zor atam yaa inan çok zorr.o kadar çoklar ki bu örümcek beyinliler başa çıkılamıyo.en azından ben kendimde o gücü göremiyorum.biliyorum kızıcaksın ama türk vatandaşlığından çıkmak istiyorum..bu yaşlı amca ve onun gibiler yüzünden türk olmaktan utanıyorum... maleseff...seni hiç görmedim ama çok özledim be..keşke senin zamanında yaşasaydm o zor günleri görseydm de bugün böyle kendi ülkemde çaresizlik içinde kıvranmasaydım..seni özledimmmm seni çok seviyorum....
Bu konunun tüm mesajları