türk olmaktan utanmak ve çaresizlik içinde kıvranıp durmak saçma.atatürkün kurduğu çağdaş düzene uymayan ve onu hiçe sayan şerefsizler hep oldu hepte olucak bunun zamanın ilerlemesiyle ve atatürkün ölmesiyle bi alakası yok.bu konuda tek söyliycek bişey var oda atatürkün çok büyük bir adam olduğu ve şu anda hiçkimsenin istese bile sahip olamıycağı bir vatan sevgisine sahip olduğudur bilmiyorum kaçımız bu ülke için kendi yaşamımızdan ödün veririz.ama pardon hepimiz türküz dimi bu vatan a kanımız feda olsun dimi sadece gülüyorum bu boş laflara.laf hiç bişey bunu biliyoruz önemli olan icraat işte bunu bilmiyoruz.lafta türk olmaktan ve bi köşede durup olanlara müdahale etmeden izlemekten kaçının bu vatan için bişiler yapın ki eleştirileriniz havada kalmasın...