ben head ayrıldığı zaman baya üzülmüştüm.baya bi korn hastasıyım.nerdeyse bütün günüm kornla geçiyo.ama s.y.o.t.o.s ı dinledikten sonra daha bi mutlu oldum. bence bole daha iyi olmuş yaw. şarkılar süper. özellikle jonathan vokallerde devrim yapmış brutualler ve tonlamalar süper. gitar part ları da süper. özellikle davidin bu kadar çok twin kullanması dikkatimi çekti. fieldy de yine yapıyo yapıcaklarını zaten. munky üstüne düşen görevi fazlasıyla yapmış. s.y.o.t.o.s arşivimde en iyi albüm oldu:D