-
twisted transistor... v d twisted korn !
-
word up'da kopmayanı we falling away fromla tanışmayanı rocker diye görmem...
a.d.a.d.a.s ı da untmayalıM:P:P:P:P
-
ulan her helikopter ve ucak gecisinde hypnotise'ı mırıldanmaya baslıyorum :) bence melodiye iyi oturmus...
-
ben head ayrıldığı zaman baya üzülmüştüm.baya bi korn hastasıyım.nerdeyse bütün günüm kornla geçiyo.ama s.y.o.t.o.s ı dinledikten sonra daha bi mutlu oldum. bence bole daha iyi olmuş yaw. şarkılar süper. özellikle jonathan vokallerde devrim yapmış brutualler ve tonlamalar süper. gitar part ları da süper. özellikle davidin bu kadar çok twin kullanması dikkatimi çekti. fieldy de yine yapıyo yapıcaklarını zaten. munky üstüne düşen görevi fazlasıyla yapmış. s.y.o.t.o.s arşivimde en iyi albüm oldu:D
-
3ünden de nefret ediyorum...
-
system of a down nasıl dinlersiniz yaa
www.anti-soad.org
ülkene küfür eden grubu dinleme
-
soadı cıkarım lem bu haberden yeterrrrrrrr
-
System dinleyip bi de utanmadan gerine gerine söyleyen Türk evlatlarını(!) anlayamıyorum.Bari saklayın kimse bilmesin hahahah!!!!!!!!!!!
-
System dinleyip bi de utanmadan gerine gerine söyleyen Türk evlatlarını(!) anlayamıyorum.Bari saklayın kimse bilmesin hahahah!!!!!!!!!!!
12 Ağustos 2006 Cumartesi | Yazan: selkhet
+10... iste bu..
-
SDadece korn diyorum ,SoaD'a hayır,slpknot fazla heavy ,şarkıların çoğunda ritim kayboluyor.