System dinleyip bi de utanmadan gerine gerine söyleyen Türk evlatlarını(!) anlayamıyorum.Bari saklayın kimse bilmesin hahahah!!!!!!!!!!! 12 Ağustos 2006 Cumartesi | Yazan: selkhet