Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hasan Cihat Örter @ Halk Eğitim Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • celiker20 • 26 Kasım 2005 00:00 • #614637
    Canım abim benim yaaa, yine harikalar yarattı sahnede, gitarıyla yekvücut oldu, kulaklarımızın pasını sildi.
    "Pencereden at beni
    İn aşağı tut beni
    Bugün de canım çok sıkkın
    Yala beni yut beni" gibi parçalar yapmayacağım, arkama üç tane fıstık alıp klip çekmeyeceğim, sözleriyle bizi gülmekten kırarken kendisini bütün salona ayakta alkışlattı. Sahnede gitar kırmış olması bahane edilerek "Bu adam sahneyi de yakar" düşüncesiyle uluslararası gitar festivalinden afaroz edilmesini doğru bulmuyorum. O bir dahi, her zaman normal davranmasını bekleyemeyiz. :)
Bu konunun tüm mesajları