Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hasan Cihat Örter @ Halk Eğitim Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • gokhankalafat • 22 Kasım 2005 00:00 • #614628
    Gerçek anlamda müziği damarlarımıza işleyen büyük bir üstad Hasan Cihat Örter..Türkiye'de Müzik ve Aydınlanma" anlamında yaptığı mücadeleyi hiç bırakmayan yanlız bir adam.Kesinlikle dinlenilmesi gerekli.Değerinin bilinmediğini söylese de zaman zaman, biz seni seviyoruz hocam..
  • tsira • 22 Kasım 2005 00:00 • #614629
    bi gün hocamızın sitesine girmiştim ve mesaj bölümüne sizi seviyorum yzmıştım ertesi gün beni aradı ve onu neden çok sevdiğimi anladım o gerçekten farklı seni çoook seviyorum hocam
  • celiker20 • 23 Kasım 2005 00:00 • #614630
    Ödülü bol, kazancı az gerçek sanatçılarımızdan... Bir müzik dehası... İnsanlık sanatında da müzikte olduğu kadar başarılı, asil bir ruh... Ne mutlu bana ki hem müziğini hem de güzel sohbetlerini canlı olarak dinleme fırsatı buldum. Kadıköy'e kadar gelir de ben onu dinlemeye gidemezsem büyük kayıp olur doğrusu.
  • yolculular • 23 Kasım 2005 00:00 • #614631
    hocamın diyarbakırda konserine gitmiştim dört enstruman çaldı ve salondakileri mest edip gitti onun gibiler yaşamalı ve bizde ondan gurur duyuyorsak onu yaşadığı sürece konser alanlarını doldurarak onu onurlandırmalıyız...
  • JamesHetfield • 23 Kasım 2005 00:00 • #614632
    bu insan kusursuz. kısa bi yorum yaptım ama o bi deha :)
  • almost honest • 24 Kasım 2005 00:00 • #614633
    hocas1 rafi 2 yan apartman1mda ders vermektedir
  • bad angel • 24 Kasım 2005 00:00 • #614634
    ben buraya geldiğinde gitmiştim.hatta bizim okula gelmişti o zaman da tanışma fırsatım olmuştu. boş zamanınız varsa gidin. yoksa zaman ayırmak için özel çaba harcamayın. müziğe yeni başlayanlar için büyük duayeni görmek hoş olabilir. iyi bir isimle başlamak her zaman başarılı işleri getirir...
  • neseozkum • 26 Kasım 2005 00:00 • #614635
    Sadece yaptığı müzikle değil verdiği mücadele ve hayata bakış açısı bakımından da taktire sayan insan. Deha bir müzik adamı, eşsiz bir sahsiyet. Ne diyebilirim, müzikle daha nica yıllara...
  • doguhan • 26 Kasım 2005 00:00 • #614636
    gördüğüm en özenti insan. Hiçbir zaman bir Asım Can Gündüz, bir Yavuz Çetin olamayacak gözümde.

    + Ondan ders alan herkes burnu kalkık birer insana dönüşüyor olarak görüyorum. Ne kadar arkadaşım varsa ondan ders alan hepsi o ortamı kokladığı anda kendini kaybediyor ve onun gibi kibirli oluyor..
  • celiker20 • 26 Kasım 2005 00:00 • #614637
    Canım abim benim yaaa, yine harikalar yarattı sahnede, gitarıyla yekvücut oldu, kulaklarımızın pasını sildi.
    "Pencereden at beni
    İn aşağı tut beni
    Bugün de canım çok sıkkın
    Yala beni yut beni" gibi parçalar yapmayacağım, arkama üç tane fıstık alıp klip çekmeyeceğim, sözleriyle bizi gülmekten kırarken kendisini bütün salona ayakta alkışlattı. Sahnede gitar kırmış olması bahane edilerek "Bu adam sahneyi de yakar" düşüncesiyle uluslararası gitar festivalinden afaroz edilmesini doğru bulmuyorum. O bir dahi, her zaman normal davranmasını bekleyemeyiz. :)