Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Hasan Cihat Örter @ Halk Eğitim Merkezi - Kadıköy - İstanbul

  • gokhankalafat • 26 Kasım 2005 00:00 • #614638
    Ondan ders alan herkes burnu kalkık birer insana dönüşüyor olarak görüyorum. Ne kadar arkadaşım varsa ondan ders alan hepsi o ortamı kokladığı anda kendini kaybediyor ve onun gibi kibirli oluyor..
    26 Kasım 2005 Cumartesi | Yazan: doguhan

    demiş arkadaş....Yavuz Çetin onun değerli bir öğrencisiydi..Utan..
  • AMOR • 27 Kasım 2005 00:00 • #614639
    bravo gokhan...
    coluk cocuk ne bilsin..boşver..ses problemi vardı..artı soundcheckde sallanıyodu..ama yinede aldı eline sazı yapacagını yaptı..

    ama bi yerde yadırgadım..şöleki; 2-3 akorla şarkı yapan insanları eleştirecegine keşke onların yerine halkın egitimsizliginden bahsetseydi..çünkü insanlar onları dinliyor sonucta..neyse güzel bi konçertoydu..umarım tekrar izleme fırsatımız olur sayın dahi üstad-ı..
  • elfcan67 • 20 Aralık 2005 00:00 • #614640
    Örter'in homestüdyo evinin duvarları ödülden görünmüyor. Harika çocuk.Doğduğu günden bugüne; Başarılarla dolu 40 yıl.. Ve ötesi... Evrenin sonsuzluğunda, "Aşkım" dediği gitarının telleri üzerinde görünmeyecek kadar muhteşem bir hızla danseden parmakları; Adı konmamış gezegenlere isim olacak müziği; Dünyanın her yerinde yeşeren çocuklara model teşkil edecek bir deha.. Yeryüzüne gelişindeki gaye; Onun, bugüne kadar dahice yaptığı çalışmalarında, başarılarında, ödüllerinde gizli....
    Hasan Cihat Örter (HCÖ) , başlı başına bir Başyapıt....
  • Greg Howe • 10 Ağustos 2006 00:00 • #614641
    Orda burda Hasan Cihat Örter hakkinda yapilan cirkin ve haksiz elestirileri okumak acayip üzüyodu beni. Burada yazilanlari okudum ve cok mutlu oldum. Degerini biliyoruz hocam sen merak etme.