Ondan ders alan herkes burnu kalkık birer insana dönüşüyor olarak görüyorum. Ne kadar arkadaşım varsa ondan ders alan hepsi o ortamı kokladığı anda kendini kaybediyor ve onun gibi kibirli oluyor..
26 Kasım 2005 Cumartesi | Yazan: doguhan
demiş arkadaş....Yavuz Çetin onun değerli bir öğrencisiydi..Utan..