bravo gokhan...
coluk cocuk ne bilsin..boşver..ses problemi vardı..artı soundcheckde sallanıyodu..ama yinede aldı eline sazı yapacagını yaptı..
ama bi yerde yadırgadım..şöleki; 2-3 akorla şarkı yapan insanları eleştirecegine keşke onların yerine halkın egitimsizliginden bahsetseydi..çünkü insanlar onları dinliyor sonucta..neyse güzel bi konçertoydu..umarım tekrar izleme fırsatımız olur sayın dahi üstad-ı..