kardeşim milleet yılbaşında ne paralar kazanıyor.. Sonra sibelcanlar bilmem neler tola para kırıyo.. Burda rock müziğin önemli isimleri var hiç yoktan bence bu para az bile. Okadar derim. Zaten mp3 belasından hiç bir müzisyenin para kazandığı yok. Bu kadar acımasız olmayalım arkadaşlar...