Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • mert_ergul • 10 Aralık 2005 00:00 • #615116
    cidden pahalı yaf
  • _OZZ_ • 10 Aralık 2005 00:00 • #615117
    Harbiden güzel ama biraz(!) pahalı ...
  • cyn • 11 Aralık 2005 00:00 • #615118
    bi lütfi kırdar eksikmis.. eheh
  • SONofJACKASS • 11 Aralık 2005 00:00 • #615121
    o parayla ben dünyaları içerim ve üstüne yavuz çetin dinlerim :P pahalı
  • mustapha • 11 Aralık 2005 00:00 • #615123
    gereksiz bir yılbaşı şeysi..
    yılbaşında konsere gidilmez anam babam,hele böyle saatlerce sürecek konsere gitmeyi allah yazdıysa bozacaktır zaten
  • death_glory • 11 Aralık 2005 00:00 • #615124
    ya bunun yerini ve zamanını daha net belirtirseniz çok memnun olurum, hayır aynı gün aynı yerde bulunmak yahut yakın bir yerden geçmek gibi bir durumla karşılaşmak benim için azap verici olacaktır. mazallah Duman , Şebnem Ferah , Teoman , Hayko Cepkin , Çilekeş denen vürtüözleri bi de canlı canlı görürsem kalpim dayanmaz buna. nihaha...
  • death_glory • 11 Aralık 2005 00:00 • #615125
    ahushhaushaushdhah:D:D:D

    19 Aralık’a kadar: 56 YTL
    19 Aralık’tan sonra: 67 YTL
    Kapıda: 75 YTL


    bu kadar parayı bana verirseniz belki o konsere gelebilirim.
  • arkabahce__esk • 11 Aralık 2005 00:00 • #615126
    süper bi konser
    onları öyle bidaha birarada bulmak cok zor..
    fiyatta o üc iyi isim için pahalı degil bence..
  • geronha • 11 Aralık 2005 00:00 • #615127
    bileti nerden temin edicez bunu da belirtseler..
  • seboisst • 11 Aralık 2005 00:00 • #615128
    ah ya süper bi organizasyon!!!ama bende o kadar para ne gezer:(