-
cidden pahalı yaf
-
Harbiden güzel ama biraz(!) pahalı ...
-
bi lütfi kırdar eksikmis.. eheh
-
o parayla ben dünyaları içerim ve üstüne yavuz çetin dinlerim :P pahalı
-
gereksiz bir yılbaşı şeysi..
yılbaşında konsere gidilmez anam babam,hele böyle saatlerce sürecek konsere gitmeyi allah yazdıysa bozacaktır zaten
-
ya bunun yerini ve zamanını daha net belirtirseniz çok memnun olurum, hayır aynı gün aynı yerde bulunmak yahut yakın bir yerden geçmek gibi bir durumla karşılaşmak benim için azap verici olacaktır. mazallah Duman , Şebnem Ferah , Teoman , Hayko Cepkin , Çilekeş denen vürtüözleri bi de canlı canlı görürsem kalpim dayanmaz buna. nihaha...
-
ahushhaushaushdhah:D:D:D
19 Aralıka kadar: 56 YTL
19 Aralıktan sonra: 67 YTL
Kapıda: 75 YTL
bu kadar parayı bana verirseniz belki o konsere gelebilirim.
-
süper bi konser
onları öyle bidaha birarada bulmak cok zor..
fiyatta o üc iyi isim için pahalı degil bence..
-
bileti nerden temin edicez bunu da belirtseler..
-
ah ya süper bi organizasyon!!!ama bende o kadar para ne gezer:(