Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • yaprak_dolması • 12 Aralık 2005 00:00 • #615140
    bütün toplanan paranın onlara gideceğini bilsem gelirdim...mutlak yine koca kıçını büyüten ağır abilerimizin parmağı var bu işte...
  • r_portakal • 12 Aralık 2005 00:00 • #615141
    ya yok pahallı değilde bizde o kadar para yok
  • rockmania89 • 13 Aralık 2005 00:00 • #615142
    :((((sayısaldan para tutturayım söz gidecem:)))
  • güüülll • 13 Aralık 2005 00:00 • #615143
    noel baba ne olur bende gidiyim şu konsere:(((((
    ya niçin sen gerçek diilsin ya!!!!
  • kritik • 13 Aralık 2005 00:00 • #615145
    abi popçulara millet 100 milyondan aşağı vermeyip gidiyolar saçma bir müzik dinleyip destekliyolar bizde türkide rock müzik için birşeyler yapmaya çalışan üç dört gurubun çıktığı bir yere fiyat pahalı iç ki yok bilmem ne diye bir sürü bahane , ben aradım biletix ve öğrendim 18 Yaş SINIRI YOKMUŞ VE İÇKİ FİYATLARINI ÖZELLİKLE UCUZ TUTACAKLARMIŞ ayrıca taksimdeki herzaman gittiğimiz mekanlar bile 40 milyondan aşağı değil bence gidilir sizcesini bilmiyorum orda olucam.....garaj adına
  • BüYü_SaYoMi • 13 Aralık 2005 00:00 • #615146
    bence hairika bi konser olucak
  • hardrock_ • 13 Aralık 2005 00:00 • #615147
    arkadaşlar yaş sınırı varmı bilen__?
  • MaT_RoCK • 14 Aralık 2005 00:00 • #615148
    abi bu kadar vicdansızlık olur.isterseniz bi de üste para versin adamlar.tamam paramız olsaydı da gelseydik diyeni anlarım,bana göre pahalı diyeni de anlarım ama ben bu paraya neler yaparım çok pahalı diyen adamı anlamıyorum yaaa.adamlar yurt dışında 150$ a giriş yapıyo.al işte pentagram niye eskisi kadar aktif değil sanıyosunuz.adamlar 30 milyona bilet satamıyoruz türkiyede konser vermemizin bi anlamı yok diye sızlıyolar.haklılar da.ondan sonra açar beşiktaşın göbeğine bi müzik market oturur başına.siz de pentagraaaam pentagraaaaaam diye kıvranır yeni albümü çıksada mp3 ünü bulsak derdine düşersiniz.lem türkiye piyasası için bu adamların yaptıkları çok bile (şebo,teo,pentagram...).size pop layık pop.hatta gidin hakkı bulut dinleyin...yazık yaaaa
  • KOLA punk rock • 14 Aralık 2005 00:00 • #615149
    Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul
    8 Aralık 2005 Perşembe | Yazan: kargofanclub

    Sahnede:
    Duman
    Şebnem Ferah
    Teoman
    Hayko Cepkin
    Çilekeş
    DJ.Hakan Tamar, (kola)
    Zaman: 31 Aralık 2005 Cumartesi
    Mekan: Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Sarayı - Harbiye - İstanbul
    Fiyat:
    19 Aralık’a kadar: 56 YTL
    19 Aralık’tan sonra: 67 YTL
    Kapıda: 75 YTL
  • drummer_20 • 14 Aralık 2005 00:00 • #615150
    ya iyi güzel hoş ama konsere genelde öğrenci ayağı gideceği için bence talep olarakta düşük olacak gibime gididyor.Gerçektende pahalı bilet fiyatları.Bence devletimiz bu konuya el atması gerekiyor.Öğrencileri koruması lazım....:-)