-
bütün toplanan paranın onlara gideceğini bilsem gelirdim...mutlak yine koca kıçını büyüten ağır abilerimizin parmağı var bu işte...
-
ya yok pahallı değilde bizde o kadar para yok
-
:((((sayısaldan para tutturayım söz gidecem:)))
-
noel baba ne olur bende gidiyim şu konsere:(((((
ya niçin sen gerçek diilsin ya!!!!
-
abi popçulara millet 100 milyondan aşağı vermeyip gidiyolar saçma bir müzik dinleyip destekliyolar bizde türkide rock müzik için birşeyler yapmaya çalışan üç dört gurubun çıktığı bir yere fiyat pahalı iç ki yok bilmem ne diye bir sürü bahane , ben aradım biletix ve öğrendim 18 Yaş SINIRI YOKMUŞ VE İÇKİ FİYATLARINI ÖZELLİKLE UCUZ TUTACAKLARMIŞ ayrıca taksimdeki herzaman gittiğimiz mekanlar bile 40 milyondan aşağı değil bence gidilir sizcesini bilmiyorum orda olucam.....garaj adına
-
bence hairika bi konser olucak
-
arkadaşlar yaş sınırı varmı bilen__?
-
abi bu kadar vicdansızlık olur.isterseniz bi de üste para versin adamlar.tamam paramız olsaydı da gelseydik diyeni anlarım,bana göre pahalı diyeni de anlarım ama ben bu paraya neler yaparım çok pahalı diyen adamı anlamıyorum yaaa.adamlar yurt dışında 150$ a giriş yapıyo.al işte pentagram niye eskisi kadar aktif değil sanıyosunuz.adamlar 30 milyona bilet satamıyoruz türkiyede konser vermemizin bi anlamı yok diye sızlıyolar.haklılar da.ondan sonra açar beşiktaşın göbeğine bi müzik market oturur başına.siz de pentagraaaam pentagraaaaaam diye kıvranır yeni albümü çıksada mp3 ünü bulsak derdine düşersiniz.lem türkiye piyasası için bu adamların yaptıkları çok bile (şebo,teo,pentagram...).size pop layık pop.hatta gidin hakkı bulut dinleyin...yazık yaaaa
-
Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul
8 Aralık 2005 Perşembe | Yazan: kargofanclub
Sahnede:
Duman
Şebnem Ferah
Teoman
Hayko Cepkin
Çilekeş
DJ.Hakan Tamar, (kola)
Zaman: 31 Aralık 2005 Cumartesi
Mekan: Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Sarayı - Harbiye - İstanbul
Fiyat:
19 Aralıka kadar: 56 YTL
19 Aralıktan sonra: 67 YTL
Kapıda: 75 YTL
-
ya iyi güzel hoş ama konsere genelde öğrenci ayağı gideceği için bence talep olarakta düşük olacak gibime gididyor.Gerçektende pahalı bilet fiyatları.Bence devletimiz bu konuya el atması gerekiyor.Öğrencileri koruması lazım....:-)