abi bu kadar vicdansızlık olur.isterseniz bi de üste para versin adamlar.tamam paramız olsaydı da gelseydik diyeni anlarım,bana göre pahalı diyeni de anlarım ama ben bu paraya neler yaparım çok pahalı diyen adamı anlamıyorum yaaa.adamlar yurt dışında 150$ a giriş yapıyo.al işte pentagram niye eskisi kadar aktif değil sanıyosunuz.adamlar 30 milyona bilet satamıyoruz türkiyede konser vermemizin bi anlamı yok diye sızlıyolar.haklılar da.ondan sonra açar beşiktaşın göbeğine bi müzik market oturur başına.siz de pentagraaaam pentagraaaaaam diye kıvranır yeni albümü çıksada mp3 ünü bulsak derdine düşersiniz.lem türkiye piyasası için bu adamların yaptıkları çok bile (şebo,teo,pentagram...).size pop layık pop.hatta gidin hakkı bulut dinleyin...yazık yaaaa