Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • SimsiyaH • 14 Aralık 2005 00:00 • #615151
    bence bilet fiyatları gayet normal..hatta az bile..tek kişi diilki canım..üstelik hepside müthiş!off keşke istanbulda olsam ya! gerçekten süper bi organizasyon.bu 5liyi bi daha nerde bi arada blcz:(((
  • madame_tuz_at • 14 Aralık 2005 00:00 • #615152
    !!arkadaslar bnce pahalı olması çok iyi olmuş düşünsenize kro olmayan bi konser!..ama içki fiatlarının pek ucuz olacağından da emin değilim...!!:p nese 1-2 diker de geliriz..çok gusel olcak hepsıni bı arada bulmak mucıze valla..bu arada bılen varmı ?? nerden alınıomuş bıletler??.
  • hardrock_ • 14 Aralık 2005 00:00 • #615153
    evet hepsi bi arada ve yılbaşı yani ,harika bi organizasyon bncede pahalı değil yani.. ama yaş sınırı YOK değilmi ya?? bilen yokmu....
    biletler bilet ix ve lütfi kırdar dan alınıyo
  • tearful days • 14 Aralık 2005 00:00 • #615154
    18 Yaş SINIRI YOKMUŞ VE İÇKİ FİYATLARINI ÖZELLİKLE UCUZ TUTACAKLARMIŞ
    yazmış adam bi okuyun önce... ya bu para bu 5liye değer açıkçası ama ne biliyim bi şüphe kemiriyo içimi... piyasada olan olaylar hakkında arkadaşlar gayet heklı kanımca zaten bir kopyadır korsandır gidiyo nerden bu insanlar para kazanıpta üretecek yavvv başka türlü!
  • olcayto • 14 Aralık 2005 00:00 • #615155
    arkadaslar YAS SINIRI VARMIS http://www.biletix.com/live/wtsevent.php?Eventcd=FSTA8

    buradan bakabilirsiniz
  • BurockK__ • 15 Aralık 2005 00:00 • #615156
    hepsi tamamda teo ne yaa
  • kritik • 15 Aralık 2005 00:00 • #615157
    Organizasyon firmasının telefon numrası 0 212 352 09 67 ( Atlantis Yapım) içki fiyatları çok düşük yapılmaya çalışılıyomuş ve içki firmalarıyla görüşmeleri devam ediyomuş eğer bedeva içki alınırsa en azından bira sorunu ortadan kalkıcakmış en kötü hali taksimdeki bir bardan farksın içki fiyatı uygulanacakmış ve zaten adamlar rock konserleri yapıyolarmış. Yani bizim kitleyi tanıyorlar ....
  • hardrock_ • 15 Aralık 2005 00:00 • #615158
    zaten izin almada sorun yaşıodum birde 18 olayı varmış:)

    of f gidemiyorum iştee..
  • muse_428 • 15 Aralık 2005 00:00 • #615159
    offf inanılmaz gitmek istiyorum ama başka programım var yaaa neden bennn??? :((((
  • deryaa • 15 Aralık 2005 00:00 • #615160
    lanet olsun ya neden yurtdisindayimki??????? o gece orda olmak varken su lanet olasi memlekette nefes alip veriyorum!!!! lanet olsun!! bu kadar harika sanatcilar bir araya gelecek ve fiyati düsünecem päh onlara hersey deger!!!!!!!!!!11 fiyati tartismayalim arkadaslar