Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • avaz • 10 Aralık 2005 00:00 • #615102
    offf istanbulda olmak vardı :'(
  • System666 • 10 Aralık 2005 00:00 • #615103
    Hmmm o paraya o gece çok daha güzel şeyler yaparım :D
  • Black_Explorer • 10 Aralık 2005 00:00 • #615104
    çok pahalı..
  • CaFeiN • 10 Aralık 2005 00:00 • #615105
    len 18 yaş sınırı varmıymış bilen varmı
  • Tebbitbreath • 10 Aralık 2005 00:00 • #615106
    ederi maksimum 30 ytl!
  • P_E_N_A • 10 Aralık 2005 00:00 • #615107
    eee rapçi yok ??ve çok paahalı
  • CaFeiN • 10 Aralık 2005 00:00 • #615110
    yaw yaş sınırı olsa nolcak sanki giremicez :Pp.Fiyat çok da uçuk değil sonuçta çok başarılı isimler
  • splen_ngager • 10 Aralık 2005 00:00 • #615111
    süpper partiymiş
  • CaFeiN • 10 Aralık 2005 00:00 • #615114
    aha ahh nerde o günler öffff:(
  • zaz • 10 Aralık 2005 00:00 • #615115
    abi yok yok nesi pahalı bence çok iyi orada olmak vardı..