Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Şebnem Ferah & Duman & Teoman @ Yılbaşı Partisi - Lütfi Kırdar - İstanbul

  • rocknhamit • 11 Aralık 2005 00:00 • #615130
    OFFF Şebo Teo Duman Çilekeş
    İstanbul da olmak wardı bew....:(
  • _LiLaC_ • 11 Aralık 2005 00:00 • #615131
    ya olayın içinde bi kere duman olunca zaten harika ama fiyat gerçekten aşmış.adamlar biraz uyanık olsa daha az paraya yapsa millet tüm ekibi toplar gider valla yazıııık yazııık:P:P
  • choice • 11 Aralık 2005 00:00 • #615132
    kardeşim milleet yılbaşında ne paralar kazanıyor.. Sonra sibelcanlar bilmem neler tola para kırıyo.. Burda rock müziğin önemli isimleri var hiç yoktan bence bu para az bile. Okadar derim. Zaten mp3 belasından hiç bir müzisyenin para kazandığı yok. Bu kadar acımasız olmayalım arkadaşlar...
  • CaFeiN • 11 Aralık 2005 00:00 • #615133
    çok doğru...
  • missunderstood • 11 Aralık 2005 00:00 • #615134
    herkes bu insanların bundan daha fazlasını hakettiklerinin farkında zaten ama partiye gidicek insanlar da belli ve-bence tabi- çoğu için bu büyük bi meblağ.
  • evimizdünya • 11 Aralık 2005 00:00 • #615135
    neden herkes ilk üç isme takılmış? töbee töbeeeeeeee.
  • sheltox • 12 Aralık 2005 00:00 • #615136
    saçmalamayın aabi herhangi bir konsere gittiğinizde kaç lira veriyorsunuz..5 tane konser be..hemen hepinizde müzisyensinizdir ya da olacaksınızdır.bilmiyo musunuz piyasayı.yapmayın ya...bir de yılbaşı extrası özel fiyat bence normal az bile..20 milyon mu olacaktı.taksimde barlara giriş 20 ytl.abuk subuk adamlar caliyo bi de .ayıp lan...
  • REthink • 12 Aralık 2005 00:00 • #615137
    içerde içki fiyatları nasıl olacak acaba :)
    acaba 2004 yeni melek konserinde ki gibi limitsiz bira dahil edilseydi konsere fiyat nekadara çıkabilirdi ki ?
  • kadin3 • 12 Aralık 2005 00:00 • #615138
    almanyada yasadigim icin hergün gittikce artan isyanim su an icin siddeti gittikce artan bir cigliga döndü, cünkü benim yilbasi gecesi calismak zorunda kaldigim saatlerde bazi insanlarin ayni zamanda sebnem ferahi canli dinlediklerini düsünmeye tahammülüm yok - sanirim yilbasi gecesi, yine her sene oldugu gibi, kendimi ickiye verip tüm sebnem ferah sarkilarini söyleyecegim gözlerimi kapatarak...la vie est vraiment belle, quelquefois, n'est-ce pas...
  • eeeeeyloşş • 12 Aralık 2005 00:00 • #615139
    aha güsel bea ama ben oraya tek gitmem ekibi toplamamda bu fiyatla baya zor olur:Dyoksa dumanı ve aliyi görmeyi isterdim:(...