almanyada yasadigim icin hergün gittikce artan isyanim su an icin siddeti gittikce artan bir cigliga döndü, cünkü benim yilbasi gecesi calismak zorunda kaldigim saatlerde bazi insanlarin ayni zamanda sebnem ferahi canli dinlediklerini düsünmeye tahammülüm yok - sanirim yilbasi gecesi, yine her sene oldugu gibi, kendimi ickiye verip tüm sebnem ferah sarkilarini söyleyecegim gözlerimi kapatarak...la vie est vraiment belle, quelquefois, n'est-ce pas...