saçmalamayın aabi herhangi bir konsere gittiğinizde kaç lira veriyorsunuz..5 tane konser be..hemen hepinizde müzisyensinizdir ya da olacaksınızdır.bilmiyo musunuz piyasayı.yapmayın ya...bir de yılbaşı extrası özel fiyat bence normal az bile..20 milyon mu olacaktı.taksimde barlara giriş 20 ytl.abuk subuk adamlar caliyo bi de .ayıp lan...