!!arkadaslar bnce pahalı olması çok iyi olmuş düşünsenize kro olmayan bi konser!..ama içki fiatlarının pek ucuz olacağından da emin değilim...!!:p nese 1-2 diker de geliriz..çok gusel olcak hepsıni bı arada bulmak mucıze valla..bu arada bılen varmı ?? nerden alınıomuş bıletler??.