İlk geldiklerinde ben vip den girmiştim ama bilet fiyatları 35 milyondu sanırım çok fazla arttırmamışlar 40 milyon bu konsere çok çokkk iyi bir rakam orginizasyon şirketine teşekkürler ama maalesef bu sefer vip i rüyamda görürüm parada yok iyiki ilkine gitmişim sizler gitmediyseniz kaçırmayın yoksa çoook üzülürsünüz çünkü bu zamana kadar gittiğiniz en iyi konser olacağına eminim ...