-
ya 18+ sınırı olcak mı acaba ya keşke olmasaaaaa :((
-
vala ben normal bilet aldım yaş 16 bilmiyorum nolcak büyüklerle giriliyor diye duydum ama..
-
ben aldım biletimii ama şimdilik benimle gelecek kimse yok millet 40 ytlyi çok bulmuş yuh dedim artık blind guardian için çoksa ben blind guardian fanıyım diyenlerin.....
-
ayrıca 18 yaş sınırı falan yok
-
konserde 18 yaş yokda ben ankaradan gelcem topluca falan gidiliomu yani herkes kendi imkanlarıyla mı gitcek eğer böyle bişi ayarlayan varsa e-mailim
[email protected] mail ya da msnden yardımcı olursanız sevinirim
-
İlk geldiklerinde ben vip den girmiştim ama bilet fiyatları 35 milyondu sanırım çok fazla arttırmamışlar 40 milyon bu konsere çok çokkk iyi bir rakam orginizasyon şirketine teşekkürler ama maalesef bu sefer vip i rüyamda görürüm parada yok iyiki ilkine gitmişim sizler gitmediyseniz kaçırmayın yoksa çoook üzülürsünüz çünkü bu zamana kadar gittiğiniz en iyi konser olacağına eminim ...
-
arkadaslar şarkı listesini bulabilen varsa yazsın ben bulamadım
-
konser tarihi 12 mayıs değil 14 mayıstır düzeltirseniz sevinirim..
-
muhtemel playlisti bilen varsa(nereden bilecekse...)yazarsa çok müteşekkir olurum valla
-
okulumuzun rpg kulübü olarak bilgi öğrencilerine ücretsiz Taksim AKM önünden konser alanına shuttle kaldırıyoruz,bilgi'li olanlara duyrulur:))