vaayy sonunda güzel yorumlar gelmiş sonunda,anlayabilen insanlar olduğuna çook sevindimde yaa şu sıralar bence RAP tartışmasını bırakalım siz RAP'i müziği aşağı çekmeyi bi süre olsun bırakın,harun tekin trafik kazasında ölmüş,tüm mor ve ötesi sevenlerine başsağlığı diliyorum ben rock müzikle pek ilgilenmesemde türkiyedeki en sevdiğim rock grubuydu çok üzüldüm yazık yaa hala inanamıyorum,lütfen bi süre için olsun bu boş boş atışmaları bırakın