Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Hip-Hop festivali II @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • nazmiyyeaah • 28 Aralık 2005 00:00 • #615476
    yaa inanmıyorum keramettin :)) aynı şeyi düşünmüşüz saygıdeğer çekirge yaa:))) nası iyi yetiştirmişim seni :)))
  • Kkero • 28 Aralık 2005 00:00 • #615477
    aklın yolu bir usta :)))
  • beartur • 2 Ocak 2006 00:00 • #615478
    yeni meleğin boğucu, klostrofobik ortamında kapşonlu sivitşörtlerle bunalıp üstüne bol bol küfür dinlemek için kaç para vereceğiz?
  • kajmeran_epIII • 2 Ocak 2006 00:00 • #615479
    rapte küfür olacak tabi.ben mesela bu türkçe rap düşmanlarına küfürü basıyorum ve rahatlıyorum,tabi bu küfür illa anaya bacıya olacak değil neyse.girişte kapıya yazı assalar bari hani system of a down konserlerinde domuzlar ve türkler giremez hesabı(bi de hala o insancıkları dinliyolar ya o da ayrı mesele).yazdıklarım yazacaklarımın garantisi...sulh.......
  • NeWBoRn • 3 Ocak 2006 00:00 • #615481
    her ne kadar dinlemesem de.. bu adamlar uğraşıyor hakkaten kendi müziklerini ülkeye tanıtmak için... uğraşmamak lazım..
  • __OzZy__ • 3 Ocak 2006 00:00 • #615482
    vaayy sonunda güzel yorumlar gelmiş sonunda,anlayabilen insanlar olduğuna çook sevindimde yaa şu sıralar bence RAP tartışmasını bırakalım siz RAP'i müziği aşağı çekmeyi bi süre olsun bırakın,harun tekin trafik kazasında ölmüş,tüm mor ve ötesi sevenlerine başsağlığı diliyorum ben rock müzikle pek ilgilenmesemde türkiyedeki en sevdiğim rock grubuydu çok üzüldüm yazık yaa hala inanamıyorum,lütfen bi süre için olsun bu boş boş atışmaları bırakın
  • __OzZy__ • 3 Ocak 2006 00:00 • #615483
    yaa şimdi harun tekin ölmüş mü ölmemiş mi yaa ne diye böyle asparagas haberler çıkarırsalar neyse bu haberin asparagas olmasına çoook sevindim
  • P_E_N_A • 4 Ocak 2006 00:00 • #615484
    ehueheu bi de 2. siymiş 1. sinde nooldu acep , iki viciylen festival yapıyorlar yaa...
  • tearful days • 4 Ocak 2006 00:00 • #615485
    bana cücük diyene bak inandığı habere bak abi kabul edin yok işte beyniniz sende alttaki yazımda bahsettiğim şebeklerdensin galiba bırakın abi bu işleri sanatı daha fazla zedelemeyin bu kadar basite indirgemeyin küfür etmeyi adamlık daha da ötesi gelişme sayan adamdan ne beklenir zaten...!!!
  • __OzZy__ • 4 Ocak 2006 00:00 • #615486
    ya arkadaşım ne alakası var ben ne diyorum sen konuyu nereye çekiyosun,inandığı haber'e bakmış herkes o kadar derinden etkilenmiş o kadar inanmış o kadar ağlayan gördükten sonra ölmüş,ölmüş diye feryatlarından sonra doğal olarak bende rock müziği ve haberlerini yakından takip etme gibi mantualitem olmadığı için inanmak durumunda kaldım,her ne kadar bu asparagas haber'e inanıp salaklık etmiş olsamda,harun tekin'in ölmemesine çok sevindim gerçekten çok üzülmüştüm çünkü mor ve ötesi'siz türkçe rock olmaz,bu arada küfür etme hakkında acayip saçma bi yorum yapmışsın,bence düşüncelerini geliştirmek için BEYNİNDEKİ SİFONU ÇEK ARTIKK tearful days arkadaşım,ve alakasız yorumlar yapma