Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Hip-Hop festivali II @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • RAP_aKIDe • 6 Ocak 2006 00:00 • #615489
    kardesim eger dinlemiyorsan RAP defol git biz senin ucuz ROCKına bisey diyormuyuz?anırmayı müzik sananlar simdi kafiye ve uyagı müzik dısına atmaya ugrasıyolar belkide anırmaktan baska bisey bilmedikleri icin bizleri cekemiyorlar cünkü anırmaktan baska bib*k beceremiyorlar...dinlemiyorsan al rockını kaybol nerde anırcaksan anır ama bizim oldugumuz yerde ne kadar anırırsan anır sesin duyulmaz!!bu sözlerim bizi dıslayan herkeze ha sunuda söliyim ne kadar ROCKER olduuunuzu ROKENKOK da gördük...hadi eywll...
  • yasmın • 25 Ocak 2006 00:00 • #615490
    ya warya hip_hop tarzı yani harika bu tarzın öncüleri öncelikle eminem olmak üzere ceza 5 cent abilerimin ellrinden öperr bu müzikk türünü Türkiye'ye taşıdıkları için minnetlerimi şahsen SUNARMM
  • yasmın • 25 Ocak 2006 00:00 • #615491
    YA ASLINDA İYİ OLACAK BU FESTİVAL HER NE KADAR İSTANBUL DA OLMASAM DA İSTANBULLULAR ADINA SEVİNDİM YA Bİ DE BU FESTİVALLE İLGİLİ DEĞL AMA BEN MOR WE ÖTESİ WE ŞEBNEM FERAH 'IN NAZİLLİ'YE KONSER WERMEK İÇİN GELMELERİNİ İSTİYORUMMMMMMMMM BU YAKARIŞLARIMI DUYSUNLARR ;-)
  • __OzZy__ • 26 Ocak 2006 00:00 • #615492
    festival biteli bayaa oluyo,çok güzeldi,çok kalabalıktı,7'den 70'e biçok insan ordaydı,yani bu saatten sonra ''çok iyi olucak bu festival istanbullular için''gibi cümleler kurmak yersiz ve saçma,olmuş bitmiş bi festival,,,eğer mor ve ötesi ve şebnem ferah için yorum yapmak istiyosan git onların haber kısımlarında veya ilgili bölümlerinde yorumlarını veya yapmak istediklerini belirt,,bu arada Türkçe rap severleri TÜRKÇE RAP kolonimize beklerim;-) reklamda yapıyım birazcık hahaha;-)
  • tearful days • 27 Ocak 2006 00:00 • #615493
    abi dayanamadım da rock a ucuz dedirtmem o senin anırma dediğin brütüal vokali yapmak için gayet güçlü bir sese sahip olmak lazım ve öyle her önüne gelende yapamaz onu ama emin ola her önüne gelen iki kafiye yapıp hızlı bir şekilde okuyabilir sözlerini örneklerini görüyoruz piyasada... ucuz sensin senin müziğin değil emin ol bende senin kadar rap in müzik olarak kabul edilmesini bu gereksiz polemiklerin sona ermesini istiyorum ama senin gibi g.t etme meraklıları yüzünden hiçbirşey olamayacaksınız neyse ya devam edin siz işallah bir gün amacınıza ulaşırsınız...
  • cadas20 • 11 Nisan 2006 00:00 • #615494
    çok yakışıklı
  • militan003 • 21 Nisan 2006 00:00 • #615495
    İSTANBUL HİP-HOP festivaline katılmadım.Ama giden arkadaşlarım çok güzel olduğunu söyledi.Yinede çok iyi başarılar...