festival biteli bayaa oluyo,çok güzeldi,çok kalabalıktı,7'den 70'e biçok insan ordaydı,yani bu saatten sonra ''çok iyi olucak bu festival istanbullular için''gibi cümleler kurmak yersiz ve saçma,olmuş bitmiş bi festival,,,eğer mor ve ötesi ve şebnem ferah için yorum yapmak istiyosan git onların haber kısımlarında veya ilgili bölümlerinde yorumlarını veya yapmak istediklerini belirt,,bu arada Türkçe rap severleri TÜRKÇE RAP kolonimize beklerim;-) reklamda yapıyım birazcık hahaha;-)