Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İstanbul Hip-Hop festivali II @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Dead_Lord_TanT • 27 Aralık 2005 00:00 • #615465
    ho ho ho birde gündüzmüş :D zuhahaha
  • __OzZy__ • 27 Aralık 2005 00:00 • #615467
    yuhh be ne haddinize hiphop hakkinda yorum yapıyorsunuz siz yaa ben burda düzgün yorum okumak için ne zaman buraya baksam karşılaştığım şeye bak,5 te 1'ine inse bile SANANEE git METALini POPunu,hatta bundan pek haz alamıyosan kendi POPondan gelen sesi dinle müzik niyetine, RAP'i bilmeden müziksel değerden felan bahsedenlerin müzik neyine,RAPin ne kadar zor olduğunu,bi gitar bi bateriyle bi de sözle yapılacak kadar kolay olmadığını belirtiyim ,BU MÜZİK TÜRÜ zaten müziksel açıdan yoğun bi sanat değil daha çok söze dayalı,o kadar çok müzik istiyosan başka müzik dinle sözsüz müzik dinle GERİZEKALII,GİT KLASİK MÜZİK dinle RAP dinleme bu arada bana virüs yollayan kendini ROCKER sana ((yaROCK)) kafalı dangalaklar benim ROCK ve diğer hiçbi müzikle sorunum yok zaten müzik ruhlu kişilerin böyle olması gerekir müzik dinleyenler olsun, müzik yapanlar olsun, benim adresime yollanan virüsleride bana gerçek bir ROCK dinleyicisi yollamadığından eminim müzikler arası boş bi rekabet, kavga çıkartmak isteyen sünepe beyinler gerçekten artık DURUN,Benim yaptığım ve yapacağım DİSSler ve yaptığım müzikler sizi ilgilendirmez bu yaptığım kişileri ve nesneleri ilgilendirir,benim hakkımda bana gelip yorumlarınızı söyleyebilirsiniz belki yanlış olduğum noktalar vardır her insan gibi buna her zaman açığım,tabi müzikten anlamayan özentiler uzak dursun söylediğim her müzik türü için geçerli karşınızda bir MC bulunuyor seviyeli olmanızı beklerim!!
  • Dead_Lord_TanT • 27 Aralık 2005 00:00 • #615468
    ho ho ho konuştu...ve üzüldüm...

    bana sen HİP-HOP dedigin şeyin MÜZİK oldugunu kanıtla...bende bu dünyadaki her MÜZİK tarzı gibi saygı göstereyim...
    METAL dinledigimden filan degil...
    sadece bu şeyin MÜZİK olmadıgını bildigimden bu şeyin MÜZİK adı altında anılmasına üzülüyorum...
  • __OzZy__ • 27 Aralık 2005 00:00 • #615469
    pardon arkadaşlar yanlış yazmışım aceleden aşağıdaki yorumumda 3.dizede metalini ve popunu'dan sonra DİNLE kelimesi gelicek:-)) merakınızı gidermek için ve yerine başka ağza yakışmıycak şeyler getirmemeniz için böyle bi açıklama gereği duydum,üstad CEZA ya ve yanında tüm BOSPHORUS UNDERGROUND'a İstanbul Hiphop festivalinde BAŞARILARR ve hepsine sonsuz SAYGILARR
  • __OzZy__ • 27 Aralık 2005 00:00 • #615470
    sen müzik olarak kabul etmeyebilirsin,bilmiyorum senin müzik anlayışın nasıl bişey ama bunu çoğu insan müzik türü olarak kabullenmiş işte buna senin saygı göstermen lazım bende arabesk'i bir müzik türü olarak kabul edemiyorum,Ama bunu çoğu kişi kabullendiği için bende müzik türü olarak saygı duyuyorum buna sevmeyebilirsin RAPi,ama müzik türüne kabullenememeyi bırakın müzik türleri arasında geleceği olan ve zirveye oturacak olan müzik türü olduğunu ve bu yeni akımdan çook insan etkilendiğini gözden kaçırmamak lazım ve senin gibilerinin bunu müzik türü olarak kabullenememesi sadece çekememezliktendir,diye düşünüyorum,basit olduğunu düşünüyorsunuz ama çook zor,bunu dream tv deki hiphoptürk te izlediğiniz rapçilere göre değerlendirmeyin gerçekten bazıları gerçekten bizim anlımızdaki lekeeden öteye bişey değil,
  • tearful days • 27 Aralık 2005 00:00 • #615471
    abi rap dinlemem ama rap müziğe saygı duyuyorum açıkçası ama asla rap müziği piyasa oldu diye şebeklik anlamında kullanan insanlara saygım yok ta ısınamadım be. Ama şu bir gerçek eğer bu konserde 18 yaş sınırı olsaydı seyirci sayısı şimdiki sayının 5te 1ine inerdi. ha bi de nedir abi bu rapçilerdeki ingilizce takıntısı her lafın arasına sıkıştırdıkları mc, underground bi de bi popo etme çalışmaları vardır her zaman kendileri amaçlarına ulaştıklarını sansalarda her seferinde komik durumua düşerler yazık rap i böyle algılayanlara yazık rap e böhüüüüü :)
  • __OzZy__ • 27 Aralık 2005 00:00 • #615472
    underground sadece RAPte yok METAL dede var rock tada bu ingilizce takıntısı değil o zaman DJ'ede ''müzik çalan'' deyin örneğin dj_akman=''müzik çalan_akman'' olsun bu ingilizce takıntısı değil bunu anlayamaman ne kadar bilgisiz olduğunu gösterdi MC de rock dinleyenler bilmeyenler için açıklıyorum,bunun kısa bi türkçe karşılığı olmadığı için ingilizcesi kullanılıyoo,BU İNGİLİZCE TAKINTISI DEĞİLDİRR,,MC nin anlamını bilmeden burda suçlama atıp fink atan cücükler lütfen ağzınızdan çıkanı kulağın duysunn,ne dediğini billmeden konuşmaa,gitt rock'ını dinle işimize karışmaa
  • __OzZy__ • 27 Aralık 2005 00:00 • #615473
    şurayaa bak yaa ben sadece suçlamalara cevap veriyorum benim beklediğim istanbul hiphop festivali hakkında rap dinleyenlerinin ve uğraşanlarının burada yorumlarını görmekti tabi kötü yorumlar olcaktır ama kötü yorumdan başka hiçbişey olmıycağını tahmin etmemiştim yazık yanii
  • piskozzzzzz • 28 Aralık 2005 00:00 • #615474
    ya baksana rapte ruh varmı soruyorum ya?abi tamam dinliyorum sagopa dinliyorum, tanıyorum ama, asla müzik olrak kabul etmem rapi asla....
    ya bi de rapçiler küfrediyolar ya,önce popçularta,sora topçulara,sora rockçılara,sorada birbirlerine....
    küfür=hür kültürmüş........ bööööööö şimdi kültür bukadar düşmüşmü????
  • nazmiyyeaah • 28 Aralık 2005 00:00 • #615475
    iyi bi de yaş sınırı olsaydı :)) zaten 18 yaşından küçükler dinliyo hip hop'ı. sınır olsyadı 3-5 kişi ancak gelirdi ortama. höh yani...