ya arkadaşım ne alakası var ben ne diyorum sen konuyu nereye çekiyosun,inandığı haber'e bakmış herkes o kadar derinden etkilenmiş o kadar inanmış o kadar ağlayan gördükten sonra ölmüş,ölmüş diye feryatlarından sonra doğal olarak bende rock müziği ve haberlerini yakından takip etme gibi mantualitem olmadığı için inanmak durumunda kaldım,her ne kadar bu asparagas haber'e inanıp salaklık etmiş olsamda,harun tekin'in ölmemesine çok sevindim gerçekten çok üzülmüştüm çünkü mor ve ötesi'siz türkçe rock olmaz,bu arada küfür etme hakkında acayip saçma bi yorum yapmışsın,bence düşüncelerini geliştirmek için BEYNİNDEKİ SİFONU ÇEK ARTIKK tearful days arkadaşım,ve alakasız yorumlar yapma