çok şükür üç gün buralarda olmicaklar demek. ama her birinin farklı günlerde burda olmicağını düşünürsek 3ün 1li kombinasyonu yani... ne bilim ya aylin aslımı da yollasaydık ya temizlik olurdu istanbulda. 28 Aralık 2005 Çarşamba | Yazan: death_glory