Eleştiri yapan arkadaşlar, eleştirilerini konsere gelip dinledikten sonra yaparlarsa, o zaman o kişilere hak verebilirim...Tabii ki herkes bizim yaptığımız müziği sevip dinlemek zorunda değil...Ama bu şekilde, verilen emeğe haksızlık edilerek yapılan yıkıcı eleştiriler yakışmıyor kimseye... Lütfen daha saygılı olalım arkadaşlar...