-
Merhaba,
Vileshome arkadaşımızın yazdıkları üzerine cevap vermem gerekiyor sanırım. Rock yapmaya çalışan bir popçusun anladığım kadarıyla ki böyle yakınıyorsun o konuda. Biz Azâzîl grubu olarak çok sesliliğe önem veriyoruz, düzenlemelerde ve çalışmalarda gereken emeği sarfettiğimize inanıyoruz. Grup elemanlarımız da kendini kanıtlamış ve kanıtlamaya devam eden kişiler. Yaptığın eleştiri ve yazdığın görüşlerin gerçeklikle alakası yok. Neye dayanarak bu şekilde konuştuğunu da anlamış değilim. Bu organizasyonda yer alan grupların hangisini gelip dinledin de bu şekilde davranıyorsun?
Bu konsere 13 kişilik kadroyla katılıyoruz, isteyen gelir ve çok sesliliği görür. Bizim bu kadar emeğimizin karşılığı böyle seviyesiz ve gerçekten uzak yazılar olmamalı..
Amatörlük ve profesyonellik kavramların nedir senin?Biz bu işten para kazanmıyoruz, amatör sayılıyoruz değil mi?Ama sen acemilikle amatörlüğü karıştırıyorsun..Aslında cevap yazmak bile yersiz şu an ama işte bu kadar emek sarfederken bu tip şeylerle karşılaşmak istemiyoruz artık.. Umarım saygı sınırlarını geçmemişimdir, teşekkür ederim..
Diğer gruplardan arkadaşlarımıza başarılar dilerim konserde, güzel bir etkinlik olacak.. Tüm sevenlerimizi bekleriz..
Murat Miroğlu
Azâzîl Kurucu Üyesi
-
Eleştiri yapan arkadaşlar, eleştirilerini konsere gelip dinledikten sonra yaparlarsa, o zaman o kişilere hak verebilirim...Tabii ki herkes bizim yaptığımız müziği sevip dinlemek zorunda değil...Ama bu şekilde, verilen emeğe haksızlık edilerek yapılan yıkıcı eleştiriler yakışmıyor kimseye... Lütfen daha saygılı olalım arkadaşlar...
-
isom14...
Tarzı sevmeyebilirsin ama sırf bi şeyler söylemek için "pfff çekilcek işkence değil !!! yazmak ne kadar doğrudur sence? bildiğim kadarıyla organizasyonu yapanlar sokaktan dinleyici çevirip zorla içeri sokmuyolar, gitmek zorunda değilsin.. Bu dört grup arasında Azazil grubunu dinledim ve tanıyorum.. Türkiye standartlarının üstünde bir sound felsefesiyle, Türkiye'deki bi çok müzisyenden daha profesyonelce bi mantaliteyle müziklerine yaklaşıyorlar.. Yalnız senin için değil, bu tür eleştirileri yapan tüm arkadaşların bu tür eleştirileri bana göre ego tatmininden öte değildir, fakat bu tutumla yazılan eleştiriler önyargılı dinleyici kitlesinin yanlış yönlendirilmelere mağruz kalmalarına sebep oluyor... Ayrıca sizinle prova yapmış olarak söylüyorum, eleştirilerinizdeki dozu öncelikle kendi müziğinizindeki emek, ciddiyet ve kaliteye bakarak yaparsan daha insaflıca olur. Umarım herkes hak ettiği yere gelir...
-
bire bu amator gruplari dinlemek için 7.5 milyon veremem.. saygilar
bu amatör dediğin gruplar istanbulun hatrı sayılır senfonik ve gotik gruplarındandır.
ne dediğimizi bilip konuşalım.
herkese başarılar diliyorum konser için. mükemmel bi gece olcak gibi.
-
çok sesli müzik'in nasıl yapıldığından haberi olmayanların musikii cemiyeti saz grubu gibi toplanıp hertelden aynı şeyi çalmaları maalesef senfonik müzik olmuyor.
amatörce yapılabilecek bir iş değil bu kimse boşuna senfonicilik oynamasin, amatör rock grubu olabilir rock müziğin tabiatı bunu içerir ama amatör senfonik grup diye bişey olamaz..
deep purple metallica scorpions gibi gruplar bile bin dereden su getirerek bu işlere kalkıştı, ama therion v.b. zırva gruplar yüzünden fıkra gibi bi hal aldı bu durum..
adama sorarlar "senfoni bunun neresinde.." birileri rock yapmaya çalışan popçularla dalga geçmeden önce kendi hallerine bir baksın..
..saygılar sevgiler
-
ne hallere düşmüşüz neler tartışıyoruz :) aman allahım!
-
Benim fikrim ve zikrim bundan ibarettir.. daha fazlası için burası uygun bir platform değil.. ayrıca bu kişisel bir tartışmaymış gibi davranmanın alemi yok..
-
agora yı bilirim çok sağlam gruptur bi arkadaş bu amatörleri dinlemek için 7,5 vermem demiş bence 15 bile verilir
-
harbidende ne hallere düşmüşün boyle sacma sapan bi konser haberi verdiğin için ..arada arkadaslar hafiften laf sokmuslar galiba... (chimera) nickli arkadaşim İstanbul'un hatri sayilir gruplarindan demişin kim ki bunlar isimlerini ilk defa duydum ayrica ben ne dediğimide cok iyi biliyorum sen biraz dikkat etsen iyi olucak. Bu aptalca müzik tarzindan dolayi senfonik müziğin içine edilmiş durumda ve sonra olarak bi pff daha cekiyorum.. haksizmiyim ya! saygilar...
-
sevgili airburock nickli arkadaşimiz biz kendi müziğimizin kalitesini cok iyi biliyoruz ve kendimize bakarak yorum yapiyoruz.. ve biz bu gruplari begenmiyoruz bu kadar kendi görüşümüz ... daha fazla uzatamanin anlami yok ..Beraber prova yaptık ama 10dkda müziğimizin kalitesini, verdiğimiz emeği nasi anladin hayretler içindeyim.. ÖLDÜREN SAMPANYA'Yİ taniyan tanir zaten.. öncelikle sana bi tavsiye veriyim bence vokallikte bi san dersi alsan hiç fena olmaz ben bunu bi dost tavsiyesi olarak söylüyorum sakin beni yanlis anlama ... Merakda etme herkes hakkettiği yerde olucak zaten.. Herkese sevgiler saygilar . . .