Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gothic Venue @ Neva Rock Bar - Beyoğlu - İstanbul

  • airburock • 13 Ocak 2006 00:00 • #615819
    isom14...

    Tarzı sevmeyebilirsin ama sırf bi şeyler söylemek için "pfff çekilcek işkence değil !!! yazmak ne kadar doğrudur sence? bildiğim kadarıyla organizasyonu yapanlar sokaktan dinleyici çevirip zorla içeri sokmuyolar, gitmek zorunda değilsin.. Bu dört grup arasında Azazil grubunu dinledim ve tanıyorum.. Türkiye standartlarının üstünde bir sound felsefesiyle, Türkiye'deki bi çok müzisyenden daha profesyonelce bi mantaliteyle müziklerine yaklaşıyorlar.. Yalnız senin için değil, bu tür eleştirileri yapan tüm arkadaşların bu tür eleştirileri bana göre ego tatmininden öte değildir, fakat bu tutumla yazılan eleştiriler önyargılı dinleyici kitlesinin yanlış yönlendirilmelere mağruz kalmalarına sebep oluyor... Ayrıca sizinle prova yapmış olarak söylüyorum, eleştirilerinizdeki dozu öncelikle kendi müziğinizindeki emek, ciddiyet ve kaliteye bakarak yaparsan daha insaflıca olur. Umarım herkes hak ettiği yere gelir...
Bu konunun tüm mesajları