sevgili airburock nickli arkadaşimiz biz kendi müziğimizin kalitesini cok iyi biliyoruz ve kendimize bakarak yorum yapiyoruz.. ve biz bu gruplari begenmiyoruz bu kadar kendi görüşümüz ... daha fazla uzatamanin anlami yok ..Beraber prova yaptık ama 10dkda müziğimizin kalitesini, verdiğimiz emeği nasi anladin hayretler içindeyim.. ÖLDÜREN SAMPANYA'Yİ taniyan tanir zaten.. öncelikle sana bi tavsiye veriyim bence vokallikte bi san dersi alsan hiç fena olmaz ben bunu bi dost tavsiyesi olarak söylüyorum sakin beni yanlis anlama ... Merakda etme herkes hakkettiği yerde olucak zaten.. Herkese sevgiler saygilar . . .