bire bu amator gruplari dinlemek için 7.5 milyon veremem.. saygilar
bu amatör dediğin gruplar istanbulun hatrı sayılır senfonik ve gotik gruplarındandır.
ne dediğimizi bilip konuşalım.
herkese başarılar diliyorum konser için. mükemmel bi gece olcak gibi.