Erkan Oğur varsa tamamdır
9 Ocak 2006 Pazartesi | Yazan: meg-a-deth
Kesinlikle doğru..Bi de şunu söylemek istedim.Buraya biraz alakasız olabilir ama geçende Kanal D'de şu telefonlara melodi pazarlama altyazılarında Erkan UĞUR'dan Zeynebim melodisi için xxx yaz 8888 e gönder gibi saçma bi şey vardı..Bu beni çok sinirlendirdi...
DaRKNeSS