Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Telvin'in İki CD'lik İlk Albümü Çıktı!

  • hijazz • 10 Ocak 2006 00:00 • #615921
    dün dinledim.kafamda şöyle bişey yapsa nasıl olur diye merak ettiğim birşeyi çalmışlar.telvinin belli anları var bişeyler anlatan,bir de bazı anları birşey anlatmaktan çok hissettiren şeylerden oluşuyor.gerçekten de onları anlayarak ve hisederek dinlemenin tadı başka.her geçen gün biraz daha içine girmek eroini biraz daha fazla damara vermek gibi birşey.keşke eroin de böyle bişey olsaydı.can almasaydı..neyse,telvin hakında yorum yapmak beni bayağı zorluyor.sadece şunu söyleyim korsanını almayın lütfen ve kopya yapmayın.bu alın terinin karşılığı o para bile değildir ama orjinal alıp parasını vermekle onun devamına destek olmaktır asıl önemlisi.
Bu konunun tüm mesajları