Sevgili Utku_death Telvin hakkında yorum yapmak, eleştirmek benim çapımı aşar, dediğin herşeyin farkındayım, özellikle makamsal geçişler çok güzel ... ben sadece böyle beklemediğimi söylemek istedim, 2 hafta önce mesela CRR de bir konser vardı, orada belki de teknik olarak biraz kısıtlı olmaktan kaynaklanacak , biraz daha sade , biraz daha yumuşak parçalar vardı, bir de bir ömürlük misafirden 2-3 parça da o konserde yer aldı, eski TRT kayıtlarından daha öncede dinlemiştim, bir kaç türkü seslendirildi, sanırım konserden hemen sonra bu albümü dinlediğim için böyle bir kanıya sahip oldum. Ne de olsa halden hale bir geçiş var ben bu hali sevdim diyebilirim...