ilk türkiye konserini "bu terörist bir ülke" gibi ağır bir eleştiride bulunarak iptal etmiş diye duydum.hatta bu sözü etti diye davet edilen bazı müzisyenlerin gitmediğini biliyorum.yalan mıdır doğru mudur bilmem-ki doğru olması büyük ihtimal- ama doğruysa,bu kadar büyük haksızlığı yapan bir insanı dinlemem ve çok şey de kaybetmiş olmam.gerçekten ondan çok daha büyük haz veren davulcular var ve bu ülkeye lavuk lavuk konuşmadan gelip sevgiyle uğurlanıyorlar.beklerim onları izlerim.birini bu sözü söyleyip söylemediğini kesin olarak biliyorsa lütfen bizleri bilgilendirsin.boşa milletin beynini bulandırmamış olurum.