-
Ehehehe, dayı sevdi galiba Türkiye'yi...Gitmek lazım tabii...Güzel olur konserleri :)
-
bende 1 sürü cd si var...mükemmel 1 davulcu...herkese tavsiye ederim...gidin abi gidin:-)))hadi iyi seyirler herkese....orada görüşürüz...
-
yav ne o gelsin ne biz gidelim ..sanki yeryüzüne böyle bi davulcu inmemiş gibi davranıp mutlu olmaya çalışalım :)
-
ilk türkiye konserini "bu terörist bir ülke" gibi ağır bir eleştiride bulunarak iptal etmiş diye duydum.hatta bu sözü etti diye davet edilen bazı müzisyenlerin gitmediğini biliyorum.yalan mıdır doğru mudur bilmem-ki doğru olması büyük ihtimal- ama doğruysa,bu kadar büyük haksızlığı yapan bir insanı dinlemem ve çok şey de kaybetmiş olmam.gerçekten ondan çok daha büyük haz veren davulcular var ve bu ülkeye lavuk lavuk konuşmadan gelip sevgiyle uğurlanıyorlar.beklerim onları izlerim.birini bu sözü söyleyip söylemediğini kesin olarak biliyorsa lütfen bizleri bilgilendirsin.boşa milletin beynini bulandırmamış olurum.
-
dünyaya ender gelen bole bir davulcunun istanbula gelişini bize haber verdikler için garaj orga çok çok teşekkürler
-
bi bu bi de tori.. yerlescekler turkiyeye ben simdiden soyleyim
-
ritmin ve senkopların ordinaryus profesörü. babalar gibi çalıyor. zaten davul virtüözü diyoruz adama boşuna mı? ha bu arada adamın Türkiye hakkında ileri geri bir konuşması varsa eğer yazıklar olsun derim başka birşey diyemem. Nedendir, sanki cazcıların hepsi aydın ve ilerici insanlar olarak yer etti beynimde ve weckl'ın da oyle olduğunu umarım. Ama eger gercekse o soylenti, bassın gitsin buradan. Bir daha da gelmesin, cunku onun yasına gelmeden ben ondan daha ıyı calıyor olacagım.
-
bi bu bi de tori.. yerlescekler turkiyeye ben simdiden soyleyim
31 Ocak 2006 Salı | Yazan: cyn
harbi ya bi gidin artık anathemada burda yatıp kalkıyo :D
-
lan sizde.... gelse bi dert gelmese bi dert he.:)
-
cunku onun yasına gelmeden ben ondan daha ıyı calıyor olacagım.
Akşam akşam guldurdun beni:)