Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dave Weckl Band @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • 2mi3 • 27 Ocak 2006 00:00 • #616091
    Ehehehe, dayı sevdi galiba Türkiye'yi...Gitmek lazım tabii...Güzel olur konserleri :)
  • abitonus • 28 Ocak 2006 00:00 • #616092
    bende 1 sürü cd si var...mükemmel 1 davulcu...herkese tavsiye ederim...gidin abi gidin:-)))hadi iyi seyirler herkese....orada görüşürüz...
  • tunak9 • 29 Ocak 2006 00:00 • #616093
    yav ne o gelsin ne biz gidelim ..sanki yeryüzüne böyle bi davulcu inmemiş gibi davranıp mutlu olmaya çalışalım :)
  • hijazz • 29 Ocak 2006 00:00 • #616094
    ilk türkiye konserini "bu terörist bir ülke" gibi ağır bir eleştiride bulunarak iptal etmiş diye duydum.hatta bu sözü etti diye davet edilen bazı müzisyenlerin gitmediğini biliyorum.yalan mıdır doğru mudur bilmem-ki doğru olması büyük ihtimal- ama doğruysa,bu kadar büyük haksızlığı yapan bir insanı dinlemem ve çok şey de kaybetmiş olmam.gerçekten ondan çok daha büyük haz veren davulcular var ve bu ülkeye lavuk lavuk konuşmadan gelip sevgiyle uğurlanıyorlar.beklerim onları izlerim.birini bu sözü söyleyip söylemediğini kesin olarak biliyorsa lütfen bizleri bilgilendirsin.boşa milletin beynini bulandırmamış olurum.
  • Dj_Ufran • 30 Ocak 2006 00:00 • #616095
    dünyaya ender gelen bole bir davulcunun istanbula gelişini bize haber verdikler için garaj orga çok çok teşekkürler
  • cyn • 31 Ocak 2006 00:00 • #616096
    bi bu bi de tori.. yerlescekler turkiyeye ben simdiden soyleyim
  • baris_bmmf • 3 Nisan 2006 00:00 • #616097
    ritmin ve senkopların ordinaryus profesörü. babalar gibi çalıyor. zaten davul virtüözü diyoruz adama boşuna mı? ha bu arada adamın Türkiye hakkında ileri geri bir konuşması varsa eğer yazıklar olsun derim başka birşey diyemem. Nedendir, sanki cazcıların hepsi aydın ve ilerici insanlar olarak yer etti beynimde ve weckl'ın da oyle olduğunu umarım. Ama eger gercekse o soylenti, bassın gitsin buradan. Bir daha da gelmesin, cunku onun yasına gelmeden ben ondan daha ıyı calıyor olacagım.
  • kare-te • 3 Nisan 2006 00:00 • #616098
    bi bu bi de tori.. yerlescekler turkiyeye ben simdiden soyleyim
    31 Ocak 2006 Salı | Yazan: cyn
    harbi ya bi gidin artık anathemada burda yatıp kalkıyo :D
  • under- • 3 Nisan 2006 00:00 • #616099
    lan sizde.... gelse bi dert gelmese bi dert he.:)
  • some_one • 3 Nisan 2006 00:00 • #616100
    cunku onun yasına gelmeden ben ondan daha ıyı calıyor olacagım.

    Akşam akşam guldurdun beni:)