-
dave weckl muhteşem ama size bir önerim var objektif gurubunun davulcusu taner keser i bir dinleyin ve türkiyedede ne kadar sağlam davulcular olduğunu görün taner keser www.objektifonline.com da
-
some one, akşam akşam güldün ama şunu dinle;
Hiçbir zaman bir insanı küçümseme, sende sıfırdan o adamlar kadar oturup metronomla hergün günü gününe pratik yapsan aynen öyle olursun. zaten onların işi bu, başka bişey değil. o yüzden benden sana tavsiye kimseyi küçümseme... türkiyede emin olun sağlam davulcu çok, özellikle imkanlarımızın yettiği kadar çalışabildiğimizi göz önüne alırsak.. Tüm müzisyenlere kolay gelsin
-
dave weckl muhteşem ama size bir önerim var objektif gurubunun davulcusu taner keser i bir dinleyin ve türkiyedede ne kadar sağlam davulcular olduğunu görün taner keser www.objektifonline.com da
+1000
çok doğru, seyrettim, gerçekten çok iyi çalıyor =)
-
some one, akşam akşam güldün ama şunu dinle;
Hiçbir zaman bir insanı küçümseme, sende sıfırdan o adamlar kadar oturup metronomla hergün günü gününe pratik yapsan aynen öyle olursun. zaten onların işi bu, başka bişey değil. o yüzden benden sana tavsiye kimseyi küçümseme... türkiyede emin olun sağlam davulcu çok, özellikle imkanlarımızın yettiği kadar çalışabildiğimizi göz önüne alırsak.. Tüm müzisyenlere kolay gelsin
thunder_ozi çok haklısın çok iyi davulcular var ülkemizde ama bazı arkadaşlar dave weckl kadar iyi olmanın ne kadar zor olduğunu anlayamamış sanırım atıp tutuyolar.Birincisi dave weckl o arkadaşın yaşındayken de zaten buyuk jazz gruplarında çalan bi davulcuydu ki internetten weckl ın 23 yaşındaki videolarını bulabilirsiniz.İkincisi çok iyi birinden ders almadan(ki bahsettiğim dünyaca ünlü davul virtüözü olan omar hakim, steve smith gibi biri)o ya da iyi bi konservatuar bitirmeden o seviye gelmek imkansız gibi bişey.Yani sadece kendi başına evde pad de saatlerce, gunlerce egzersiz yaparak o seviyeye o kadar hızlı gelemezsin ki işin bir de tecrübe boyutu var.Üçüncüsü kendi evinde ya da istediği zaman gidip davul çalışabileceği yalıtımlı bir mekana sahip kaç tane davulcu var(pad larde bi yere kadar). Diyelim ki bu imkanlar var kimin gunde 10-12 saatini davula ayıracak vakti var.Dave Weckl bir çok buyuk imkanlara sahip bir müzisyen 15 yaşındayken de her türlü imkana sahipti ama türkiyede öyle değil.Burda önce okumak(müzisyenliği meslek olarak seçsen dahi) sonra para kazanıp karnını doyurmak(barlarda çalmak zorunda kalıp kendini geliştirmeye zaman ve imkan bulamayanlardan bahsediyorum) ondan sonra müzisyenlik geliyo maalesef.Virtüzite seviyesine gelmiş türk davulcularına bakarsan çoğu dışarıda konservatuar okuyup ya da ders alıp sonradan türkiyeye gelen insanlar.İşte bunların yüzüden "bir daha gelmesin ben onun yaşına gelmeden daha iyi olacağım" gibi işin aslını bilmeden kurulmuş, alaycı ve bu işi bu kadar basite indirgeyen cümleler çok komik geliyor bana.Yoksa kimseyi küçüksemek gibi bir niyetim yok tam tersine davulla ciddi olarak uğraşan herkese çok buyuk saygı duyarım ve elimden geldiği kadar destek vermeye çalışırım çevremdekiler çok iyi bilir...
-
bence sadece göz-kulak banyosu için gidilmeli; davulcusundan, memuruna...
-
Bence sanatçı olmak için önce zihni açık sonra saygı duymasını bilen biri olmak gerekir. Ayrıca sabırlıda olmak lazım. Bu Dave Weckl gibi olmak için veya ondan daha iyi olmak için de önce saygılı olmak gerektiğini gösterir.
İnsanlar bolca dedikodu yaparlar maksat "millet birbirine girsin, kargaşa çıksın, sabit fikirli kalmasınlarki rahat oynayalım onlarla" gibi bolca dedikodu yaparlar.
Dave Weckl'ın geçen seneki konserine gidemedim ancak arkadaşım gitti. Bana anlattığı sahnelerden biri Dave'in 10 dk. boyunca aynı ritmi çaldıktan sonra hoş bir soloya girmesiydi. Millet seyretmekten sıkılmışken Dave aynı ritmi kaçırmadan 10 dk. boyunca ve de sıkılmadan çalmış. Sanırım Türkiye'de yetişmekte olan bateristlerden; gerçekten kaliteli çalıcak ve bu seviyelere ulaşabilcek sayılı insan vardır. Çünkü görüyorum ki birşey kapmaktan çok bişeyler atmayı tercih ediyolar. O da boş laf.
Neyse arkadaşlar kusura bakmayın eminim çok iyi arkadaşlar vardır aramızda ülkemizde ancak saygısızlık yapılması beni gerçekten üzdü. Saygılar.
-
Ya Dave Weckl ' dan daha iyi çaldığını iddaa eden arkadaşlar kim ise gerçekten çok komik duruma düşüyorlar haberleri yok!!! Bu adam dünyanın ilk 5 bateristinden birisi. Özel bir insan bu adam. Kayıtlarını dinlerken sanırım parçaların trafiğini tam duyma kapesitesine sahip olmayan arkadaşlar ana vuruşlarla adamı değerlendiriyorlar. Türkiye'nin en büyük davulcusu bile bu adamın malesef yarısıdır. Bu adamın Türkiye'ye gelmesi hepimiz için bir lutuftur. Bu adamın seviyesine gelebilecek türk davulcu benim kişisel görüşümce yoktur. BU adam özel üretimdir ve doğru zamanda doğru şeyleri yaparak bu gün bu haldedir. Ya bu adamı anlatmaya hakkaten kelimeler yetmez...
-
sinancaptain
Dave Weckl kesinlikle cok iyi bir davulcu ama istanbulda Atilla Atalay diye bir davulcu var sanirim sen bu adami hic izlemedin emin ol Dave Weckl dan en az 5 gömlek daha üstün çalıyor eğer istersen sana video cd sini yolliim kendi gözlerinle görmüş olursun.
Hoşçakal
-
Anaaa kaçırdık!!yıkıldımm..Bittimm..Hersey buraya kadarmış demekkii..
-
kaçırdık bunu da....bir davulcu yeni uyetmesi olarak gidilmesi gereken bi konserdi...