Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dave Weckl Band @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • some_one • 5 Nisan 2006 00:00 • #616104
    some one, akşam akşam güldün ama şunu dinle;
    Hiçbir zaman bir insanı küçümseme, sende sıfırdan o adamlar kadar oturup metronomla hergün günü gününe pratik yapsan aynen öyle olursun. zaten onların işi bu, başka bişey değil. o yüzden benden sana tavsiye kimseyi küçümseme... türkiyede emin olun sağlam davulcu çok, özellikle imkanlarımızın yettiği kadar çalışabildiğimizi göz önüne alırsak.. Tüm müzisyenlere kolay gelsin

    thunder_ozi çok haklısın çok iyi davulcular var ülkemizde ama bazı arkadaşlar dave weckl kadar iyi olmanın ne kadar zor olduğunu anlayamamış sanırım atıp tutuyolar.Birincisi dave weckl o arkadaşın yaşındayken de zaten buyuk jazz gruplarında çalan bi davulcuydu ki internetten weckl ın 23 yaşındaki videolarını bulabilirsiniz.İkincisi çok iyi birinden ders almadan(ki bahsettiğim dünyaca ünlü davul virtüözü olan omar hakim, steve smith gibi biri)o ya da iyi bi konservatuar bitirmeden o seviye gelmek imkansız gibi bişey.Yani sadece kendi başına evde pad de saatlerce, gunlerce egzersiz yaparak o seviyeye o kadar hızlı gelemezsin ki işin bir de tecrübe boyutu var.Üçüncüsü kendi evinde ya da istediği zaman gidip davul çalışabileceği yalıtımlı bir mekana sahip kaç tane davulcu var(pad larde bi yere kadar). Diyelim ki bu imkanlar var kimin gunde 10-12 saatini davula ayıracak vakti var.Dave Weckl bir çok buyuk imkanlara sahip bir müzisyen 15 yaşındayken de her türlü imkana sahipti ama türkiyede öyle değil.Burda önce okumak(müzisyenliği meslek olarak seçsen dahi) sonra para kazanıp karnını doyurmak(barlarda çalmak zorunda kalıp kendini geliştirmeye zaman ve imkan bulamayanlardan bahsediyorum) ondan sonra müzisyenlik geliyo maalesef.Virtüzite seviyesine gelmiş türk davulcularına bakarsan çoğu dışarıda konservatuar okuyup ya da ders alıp sonradan türkiyeye gelen insanlar.İşte bunların yüzüden "bir daha gelmesin ben onun yaşına gelmeden daha iyi olacağım" gibi işin aslını bilmeden kurulmuş, alaycı ve bu işi bu kadar basite indirgeyen cümleler çok komik geliyor bana.Yoksa kimseyi küçüksemek gibi bir niyetim yok tam tersine davulla ciddi olarak uğraşan herkese çok buyuk saygı duyarım ve elimden geldiği kadar destek vermeye çalışırım çevremdekiler çok iyi bilir...
Bu konunun tüm mesajları