Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dave Weckl Band @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • drumist • 22 Ocak 2006 00:00 • #616081
    hehee:D geçen konserde Dave'le aramızda sadece 2-3 metre vardı:D bu seferde öyle olacak ;) kaçırmayın derim ben....
  • Marvin_nivraM • 23 Ocak 2006 00:00 • #616082
    ankara kepazeligi sonrası bekleriz bir de ankara ankara diye...
  • Soldier_Of_For • 23 Ocak 2006 00:00 • #616083
    süper föktek davulcu gene geliyo... gene seke seke davul çalacak bizde seyretçez :P
  • qara • 23 Ocak 2006 00:00 • #616084
    bu adam öte başka kelime yok bunu tarif etmek için. Hatta bu dave weckl ın steve gadd ve vinnie colaiuta ile bi videosu var mutlaka izleyin, hak verceksinz...
  • düşyılmaz • 23 Ocak 2006 00:00 • #616085
    ben bu adamın resmini burda görmekten sıkıldım
    anathema konser haberi duymaktan sıkıldıgım kadar
  • jokey • 23 Ocak 2006 00:00 • #616086
    dünyanın en iyi davul virtüözü lerinden biri.bu sefer kaçırmamam lazım :)
  • Psychotron • 23 Ocak 2006 00:00 • #616087
    Önemli bir şahsiyet. Birşeyler öğrenmek için bile gidilebilir...
  • arpege • 24 Ocak 2006 00:00 • #616088
    bilet fiyatlari abarti olmadigi surece gidilesi dinlenesi yarmis davulcu guzel jazzci bi abimiz kacirilmamali derim
  • zildjian • 27 Ocak 2006 00:00 • #616089
    Kesinlikle gidilir. . . :) üstad ı dinlemeden olmaz valla :)
  • cantokgoz • 27 Ocak 2006 00:00 • #616090
    kesin gidicem.abim benim be tekrar geliyo :D