-
geçen sefer çok sıkılmıştım inşallah bu sefer öyle olmaz.
-
Geçen sefer askerdeydim komutanlarım gitmişlerdi uyuz olmuştum ama bu sefer bilet satışa çıkar çıkmaz alacağımm.
-
sevinmeyin layn..ben aldım bütün biletleri..ehehhe...
-
abi gidelim gitmesinede orda şimdi herkes Dave çalarken işte sanal davulunda çalmaya çalışıcak konser ortasında( işte ritim tutmacalar sonra ne biliyim sanki çıkarabileceklermiş gibi hareketler falan) ben bu olaya uyuzum ( abi braz garip bi yorum getirdim ama kusuruma bakmayın)
-
çarşamba olması biraz kötü vize zamanına gelirse sıçtık , gelmezse şov var =)
umarım mekan yeni melek değildir...
-
bu duyduğum en güzel haber, kaçmaz bu konser!
-
çok güzel
-
gidecemgidecemgidecem! adamın bagetleri var bende canlı konserine de gitmiş olucam (umarım) özel bi manası olucak, tesadüfen...
-
geçen sefer de gidemedim, bu sefer de gidemeyeceğim. kahrolası sınavlarım yüzünden yerimden kımıldayamıyorum :((((((
bu adam kaçar mı yaaaaa :(((
-
idolüm .... Ama istanbul :(