Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Dave Weckl Band @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • baranthalas • 21 Ocak 2006 00:00 • #616071
    geçen sefer çok sıkılmıştım inşallah bu sefer öyle olmaz.
  • conquistador • 21 Ocak 2006 00:00 • #616072
    Geçen sefer askerdeydim komutanlarım gitmişlerdi uyuz olmuştum ama bu sefer bilet satışa çıkar çıkmaz alacağımm.
  • paradigm_shift • 21 Ocak 2006 00:00 • #616073
    sevinmeyin layn..ben aldım bütün biletleri..ehehhe...
  • TerminaL • 21 Ocak 2006 00:00 • #616074
    abi gidelim gitmesinede orda şimdi herkes Dave çalarken işte sanal davulunda çalmaya çalışıcak konser ortasında( işte ritim tutmacalar sonra ne biliyim sanki çıkarabileceklermiş gibi hareketler falan) ben bu olaya uyuzum ( abi braz garip bi yorum getirdim ama kusuruma bakmayın)
  • MartyFriedman • 21 Ocak 2006 00:00 • #616075
    çarşamba olması biraz kötü vize zamanına gelirse sıçtık , gelmezse şov var =)
    umarım mekan yeni melek değildir...
  • direction • 22 Ocak 2006 00:00 • #616076
    bu duyduğum en güzel haber, kaçmaz bu konser!
  • utkuulku95 • 22 Ocak 2006 00:00 • #616077
    çok güzel
  • DavulcuPenny • 22 Ocak 2006 00:00 • #616078
    gidecemgidecemgidecem! adamın bagetleri var bende canlı konserine de gitmiş olucam (umarım) özel bi manası olucak, tesadüfen...
  • acilgünah • 22 Ocak 2006 00:00 • #616079
    geçen sefer de gidemedim, bu sefer de gidemeyeceğim. kahrolası sınavlarım yüzünden yerimden kımıldayamıyorum :((((((
    bu adam kaçar mı yaaaaa :(((
  • volkanboi • 22 Ocak 2006 00:00 • #616080
    idolüm .... Ama istanbul :(