ritmin ve senkopların ordinaryus profesörü. babalar gibi çalıyor. zaten davul virtüözü diyoruz adama boşuna mı? ha bu arada adamın Türkiye hakkında ileri geri bir konuşması varsa eğer yazıklar olsun derim başka birşey diyemem. Nedendir, sanki cazcıların hepsi aydın ve ilerici insanlar olarak yer etti beynimde ve weckl'ın da oyle olduğunu umarım. Ama eger gercekse o soylenti, bassın gitsin buradan. Bir daha da gelmesin, cunku onun yasına gelmeden ben ondan daha ıyı calıyor olacagım.